Paniken...

... är inte långt borta.

Ännu en natt där jag balanserat på gränsen till ett sammanbrott... jag vet att jag inte kommer att få mer än vad jag klarar av men...


... det här jävla kliandet över hela kroppen är på gränsen till vad jag klarar av.

Två nätter till sen så har jag en tid hos doktorn på vårdcentralen här i Lidhult... och förhoppningsvis så har jag väl inte tagit livet av mig innan dess... för känslan av att vakna mitt i natten av att det kliar är fan vidrig... jag vet inte vad som är värst... att inte veta vad det är som är fel... eller bara det faktum att det är så jävla irriterande med klåda...

... jag hade mardrömmar i natt... och jag har drömt samma drömmar bägge dessa nätter... och jag har vaknat av att jag legat och rivit mig på armar och ben... jag drömmer om... hör och häpna... att mitt kliande är en del i ett... TV-spel... *suck*...

Kommentarer :

#1: Gibitta

Eftersom det verkar ske just nattetid så kan det tyda på något som är nytt i ditt sovrum. Sängkläder eller vad som....



skriven
#2: peter

Nä... det är bara nybäddat... med gamla sängkläder...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Eva T

Hej min Vän !

Ny lakan som du inte tvättat först kanske, eller små objudna......................Kram

skriven
#4: peter

Nä nytvättat... "bara"... jag har lite kvalsternoja också... men först doktorn... tillit och göra som han säger...



... har ju ett program som säger åt mig att ta emot den hjälp som finns... och inte krångla till det med mina idéer... vilket jag ju gör ändå ibland såklart L...



(((kram)))

peter

skriven
#5: maria

Stackars dig...ska du inte åka till akuten...skulle jag gjort<3

skriven
#6: peter

Nä det kliar ju "bara"... möjligtvis så åker jag till apoteket imorgon om jag inte får sova inatt... helst vill jag vänta tills efter jag varit hos doktorn...



(((kram)))

peter

skriven
#7: cecilia

de där låter ju konstigt.. har en vän vars pojke kliar sej som fasen.. undrar om du inte ska kolla upp de där i allafall.. ska även nämna detta till henne.. kärlek till dej vännen.. kram <3

skriven
#8: peter

Jo jag har tid hos doktorn imorgon... och idag så åker jag till apoteket och kollar om de har någonting som lindrar...



(((kram)))

peter

skriven
#9: Gibitta

Åter igen...det behöver inte vara just själva sängkläderna. Nytt tvättmedel, något, vad som helst som är nytt i sovrummet???



Jag är född med allergi och har levt med detektivbyrån inom mig hela livet. Jobbigt som tusan men minsta lilla kan orsaka en allergi så man måste tänka väldigt mycket.



Hoppas du får reda på vad det är snart.

skriven
#10: peter

Hon (doktorn) frågade mig samma sak... men när jag inte visste berättade hon att hon trodde det berodde på att jag ätit någonting som jag inte tålde... kanske för att jag var drabbad på hela kroppen...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :