Premiär...

... för mitt springeri 2010.

Ja idag så var det dax för årets första skogsrunda... och det är inte utan att jag kände av att jag bara sprungit en dag på 13 dagar (på juldagen så halkade jag omkring i en ganska blöt ishalka och höll på att bryta benen av mig)... det var lite av "nära döden-upplevelse" igen... inte som i början av mitt springeri men det kändes att det var några dagar sedan jag sprang... Zelda är inte bra för kroppen.


Det var skönt att komma ut i skogen och andas in den kalla och klara vinterluften.

Kommentarer :

#1: Bekele 2010

Fuck Zelda!!!!

1 gång på 13 dagar inte mycket att snacka om runt matbordet på Ria...

skriven
#2: Ann

Hej, hittade hit via en facebookvän (Håkan) och fastnade lite här. Återkommer med all säkerhet.

skriven
#3: peter

Nä det är ju snudd på skandal... men nu är jag på gång igen... både med springeriet och Zelderiet L... men fan vi kan väl snacka om att lata sig L...



... och jättevarmt välkommen hit Ann...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :