Skeptisk...

... kan jag vara.

Jag fick ett thé hemskickat till mig (tack!!!)... det ska vara bra mot det mesta om jag fattar det hela rätt... och när det gäller hälsoprodukter så slår den till direkt... min skeptiska sida... och jag läser innehållsförteckningen... maltodextrin, fruktos, apelsin-pekoe-extrakt, grönt te -extrakt, citronskalextrakt, kardemummaextrakt, rödmalvaextrakt och sist men inte minst... hibiskusblommapulver...


... är jag fortfarande drogfri när jag druckit en kopp av innehållet i denna burk?

I vilket fall som helst så tog jag chansen... och jag blev förvånad... det var gott... smakade nyttigt och min skeptiska min förbyttes till ett ganska belåtet leende... och fan vet... jag blir lite osäker *L*... är hibiskus en drog?

Kommentarer :

#1: Bekele

Tobbe går på hibiskusthe... det sprutar antioxidanter om honom. :)

skriven
#2: peter

Då kan det ju bara inte vara fel L...



... vad är antioxidanter för något?



(((kram)))

peter

skriven
#3: cecilia

hm nu blir jag ju riktigt nyfiken här.. vad är de där förnått..?? hur blir en?? tja kan ju tänka mej att prova om det är såå att den är bra för nått.. hi hiii.. tja nu yrar jag till de här.. ((( kram )))

skriven
#4: Bekele

Det är ett ämne som är bra för immunförsvaret och återhämtning efter träning. Vitaminer....i frukt o grönsaker. I blåbär finns det mycket.

skriven
#5: cecilia

aha ok.. det sånt.. kanske ska jag träna innan jag börjar med det då?? h ihiii.. ((( kram )))

skriven
#6: peter

det hade jag ingen aning om... vad häftigt det är att alltid kunna lära mig något nytt... det ger mig hopp...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :