Tid tar tid...

... sa han på ett möte för länge sedan.

Och det är inte utan att tiden springer iväg när jag håller på att fixa och trixa med vår nya hemsida... grundkonceptet är ju bra... tjejerna på högskolan har gjort ett bra jobb... men det hindrar ju inte mig från att göra mitt bästa för att få in mitt personliga stuk... och jag får nog hålla i hatten så att jag inte flippar ut helt och hållet... än så länge har jag lyckats med att få ihop två sidor som jag... nästan... bara nästan börjar bli lite smånöjd med...

... men mest handlar det faktiskt för mig om att få kläm på ett helt nytt program att bygga hemsidor i... och hitta mina egna vägar till det resultat jag eftersträvar... inte alltid så enkelt som det kan låta... och jag har en tendens att bli rätt manisk när jag håller på med datorer... men som han sa... tid tar tid...


... och till slut så ska det nog bli hur bra som helst... med vår nya jätteseriösa hemsida.

Kommentera inlägget här :