Vuxenpoäng...

... vill jag påstå att jag tar idag.

Jag skiter nämligen i att åka till jobbet i stan... och tar ett beslut här och nu att jobba hemifrån idag... håller ju som bekant på att fixa och trixa med vår nya hemsida... och när jag ser ut genom mitt köksfönster och samtidigt lyssnar på TV 4:s väderleksrapport så fattar jag...


... att det kan bli rackarns besvärligt att ta sig fram med bil på vägarna idag.

... så jag gick faktiskt ut till bilen och stängde av den (jag är nämligen en miljöbov som startar upp bilen så att den är varm innan jag kör hemifrån)... ändrade mina planer och bestämde mig för att jobba hemifrån idag istället för att halka omkring med min bil i ett snöoväder... och... jag tycker att det är vuxenpoäng på det beslutet.

Kommentarer :

#1: Yvonne

Helt klart vuxenpoäng. ett bra beslut

själv åkte jag 5 mil enkel resa för att gå på bio mitt under stormen gudrun....

INGET bra beslut =( kunde inte komma hem förrän dagen efter...

man lär sig

skriven
#2: cecilia

jaa de va mej ett bra beslut.. själv har jag börjat med att inte hoppa i saker o ting som jag alltid förr gjorde utan eftertanke.. idag får jag liksom planera in mera.. gud vilken tråkigt ord.. men såå gör jag i allfall mera nu.. ((( kram )))

skriven
#3: peter

Ja idag så hade jag ju möjligheten att välja... skönt... allra helst när jag tittar ut genom fönstret...



(((kram)))

peter

skriven
#4: cecilia

jaaa så kan jag ju see de oxå.. jag kan ju faktiskt välja om jag vill vara impulsiv eller inte.. de har jag kanske inte tänkt såå mycket på tidigare.. du ser jag får ju saker hela tiden då jag läser dina bloggar.. du har blivit ett vertyg för mej ..ett av dom .. som jag ser det.. L shit såå bra.. ((( kram ))) tack

skriven
#5: peter

Det är när vi hjälps åt som det brukar bli bra... för alla är vi bra på någonting... och tillsammans är vi bäst på... ALLT L...



(((kram)))

peter

skriven
#6: cecilia

jaaa vist är de såå L fast jag må ju erkänna att jag är ganska livfull.. hi hii.. inte många eller tja jag har ju vänner som är lika o då blir de väldigt roligt .. känner att du oxå är det.. har jag fel?? L ((( kram )))

skriven
#7: peter

Lika unika L...



(((kram)))

peter

skriven
#8: cecilia

h ihii såå bra då.. jaa vi lär ju ses nån gång tycker jag ju.. nu har jag ju läst o fått mej Peter dosen igen.. he en underbar dag min vän..((( kram )))

skriven
#9: peter

Kanske kommer du till Gullbranna?



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :