Zelda...

... är ett TV-spel.

Och jag tillbringade min nyårsafton hysteriskt spelandes detta spel... jo så är det... jag satt och försökte slå mig fram och letade efter grejer till halv fem imorse... vilket naturligtvis är helt sinnessjukt... men jag börjar förstå varför det finns människor som fastnar i dessa spel... och jag vill ju inte skylla på att jag är en beroende... men detta spelet är som skräddarsytt för mina vanligaste bortförklaringar... sen... ska bara... och imorgon...


... är det "normalt" att spela detta spel i min ålder?

Nä nu "hinner" jag inte skriva mer... jag har ett uppdrag att fixa... i morgonrock... framför TV:n... herregud... när ska jag hinna käka?

Kommentarer :

#1: Carl W.

Alla som vill spela kan spela, finns inget normalt med att spela PC-Spel eller TV-Spel ändå. Så ålder spelar ingen roll.

skriven
#2: peter

Jag börjar förstå det L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :