Dra på trissor...

... jag har klippt min gräsmatta.

Det var som om fan flög i mig... fram med gräsklipparen... brum brum... gräsmattan klippt och jag har ett nöjt flin klistrat över hela ansiktet... så jävla enkelt... energin måste kommit när jag la några minuter på att skriva i mitt 8-steg... så idag är en bra dag för mig... både tillfrisknande och gräsklippning... på samma dag.


Det måste vara yogan på stranden som börjar ge resultat... det kan jag rekomendera.

...
och nu ska jag skriva ett brev till Intrium Justitia (ni som har skulder känner säkert till detta inkassobolag)... för även om jag blev glad när de skrev av 25.000 kr av min skuld så tänker jag fortsätta att jobba på dem... mitt mål är att få en skuld till trafiksäkerhetsverket preskriperad... fixar jag det så vet jag rätt många som vill ha reda på hur jag bar mig åt... håll tummarna... så ska jag kasta mig in i mitt förflutna och se vad jag kan göra åt det.

Kommentera inlägget här :