Nöjd...

... kunde jag ju inte vara.

Tyckte faktiskt att Blåvitt spelade riktigt dåligt... eller med handen på hjärtat så kanske det var så att Halmstads bollklubb var rätt så bra idag... iallafall betydligt bättre än blåvitt och jag måste tyvärr erkänna att segern var rättvis... jag förvånades av deras pigga spel... och suckade åt IFK:s långsamma speluppbyggnad... riktigt tråkigt spel från deras sida faktiskt.


Trots förlusten så var det riktigt trevligt att sitta på Örjans Vall och kolla på fotboll.

Min kompis "Bekele" fattade nog inte först att jag höll på Blåvitt... han såg lite förvånad ut när jag berättade det för honom... och jag vet inte om han ångrade att han fixat billiga matchbiljetter till mig... men det tror jag inte...


... för han såg rätt nöjd ut idag (det är med hans tillåtelse jag lägger ut en bild på Bekele här).

Jaja... bollen är rund och det gäller väl bara att låta alla gliringar som kan möta en Blåvittsupporter i fiendeland rinna av mig i det salta vattnet på Tylösand imorgon... och kanske lägga focus på att piska upp någon i en mulle istället... eller???

Kommentarer :

#1: Bekele

Det syns att det är en "vinnare" på bilden... :)

skriven
#2: peter

Han ser VÄLDIGT nöjd ut L.



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :