Regn&Storm-yoga

... blev det igår.

Det regnade småspik och vinden tog i så att t.om. proffssurfarna som älskar när det blåser tyckte att det var lite väl mycket på stranden i Tylösand igår morse... det var dock inget som hindrade oss från att köra vårt dagliga yoga-pass... och det var helt jävla osannolikt underbart... i ösregnet och stormbyarna körde vi våra solhälsningar... det stående trädet blåste visserligen omkull mest hela tiden men det gjorde inte så mycket... upplevelsen av att värma upp kroppen innifrån i kontrasten till naturens vilda storhet som piskade på våra kroppar var fantastisk... helt underbart.


Efter yogan hoppade vi direkt i det varma vattnet och lät de vilda vågorna kasta omkring oss.

Och efter det passet så hade jag nästan helt glömt bort att min nya bil rasade på vägen in till jobbet... och fick bärgas till min bildoktor... jag håller tummarna för att det "bara" var topplockspackningen som gick sönder... det såg inte så himla bra ut när det helt plötsligt fullkommligt bolmade ut vit rök bakom bilen... och det var minsann inte så lite det bolmade heller... tur i oturen var att vi har VågaVa-bussen i halmstad nu när vi har vårt "VågaVa go beach" så att jag kunde ta mig hem... på måndag ska jag ta ett snack med bildoktorn och höra hans diagnos över sakernas tillstånd... ja vad ska jag säga?

*suck*.

Kommentera inlägget här :