Vi blev bjudna på fest...

... av dokusåpagänget.

Jo det är fan sant... och det var en av tjejerna från igår som sa åt sina tvivlande polare att de visst skulle kunna bjuda in oss på partaj... vi har en polare i dokusåpagänget... det gillar vi... såklart... annars så satte de sin prägel på en solig och fin dag på Tylösand... eller det var väl inte så mycket själva dokusåpagänget för de gjorde ju bara som vanligt... hängde och "jobbade" med surfprylarna... nä det var "hange-roundarna" (uräkta min stavning) som ville vara i närheten av sina framtida idoler som satte färg på stranden...


... de söp och spelade musik på högsta volym samtidigt som de snodde vårat volleybollnät.

Jag tror inte att någon av oss kommer att gå på festen... men jag gillar tjejen som struntade i vad hennes polare sa och tyckte att vi visst skulle få en inbjudan... klara pluspoäng och en given favorit för mig när jag sätter mig för att kolla på det programmet framåt hösten... för visst kommer jag att göra det... inte så mycket för att jag gillar dokusåpor... nä mer för att se om vårat VågaVa-gäng fastnat på filmen... eller åtminstone en eller annan röd hjärtflagga... för det är ju inte så säkert att jag lyckas med att få på någon av deltagarna en "VågaVa vacker & värdefull" tröja... vilket naturligtvis är mitt mål.


Fatta att vi nyktra narkomaner och alkolister blir bjudna på fyllefest i dokusåpan.


Kommentarer :

#1: Bekele

Skriv om nåt viktigt istället...typ Littorin-affären! ;)

skriven
#2: peter

Har du inte tänkt på att jag REDAN NU... skriver om FRAMTIDENS nyheter L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :