Årets lääääängsta dag...

... är det visst idag.

Eller egentligen så kanske det vore mera riktigt att säga årets ljusaste dag... för själva dygnet har ju inte blivit längre... nä det är natten som är lite kortare än vanligt... och jag funderar lite på om jag kommer att märka av att det blivit lite mörkare imorgon... eller att det inte är föränn på torsdag som jag verkligen förstår hur ljust det kan vara i vårt land... för då drar jag iväg till Umeå för att fira midsommar... i goda vänners lag.


Jag kan inte tänka mig ett bättre sätt att fira midsommar än med mina vänner i NA.

Och i Umeå är den ljusa delen av dagen ännu längre... så visst idag är årets ljusaste dag... men allt är ju relativt... för min längsta ljusaste dag den infaller iår på torsdag... och i Umeå är det inte vidare mörkt mitt i natten ens en gång... och det tycker jag är sååååå himla massa sommrigt.


Kommentera inlägget här :