Att ta plats...

... göra service, dela på ett möte och prata med någon jag aldrig pratat med förut.

Detta är en manual för mig... hur jag på ett mycket praktiskt vis kan få ett toppenkonvent som jag känner mig delaktig i... och jag gjorde alla dessa grejer i helgen... och resultatet blev föga förvånande att jag haft en helt sagolikt underbar helg tillsammans med mina så grymt fantastiska och kärleksfulla vänner.


Att sedan vädret var strålande för att tillbringa några timmar på stranden gjorde ju ingenting.

Ett bra sätt för mig att starta mina dagar var att knalla ner på stranden för att yoga tillsammans med mina konvent-yogapolare... jag är sååååå tacksam för att ni hjälper mig att få kontakt med mitt förnuft... dels lägga mig i tid på natten före... och inte minst... tvinga upp mig när klockan ringer på morgonen... inte riktigt så enkelt som det låter *L*... men belöningen... att få vakna upp på stranden... med den starten på dagen så är det fan enkelt att leva.

Jag gjorde en hel del service på detta konventet... som ordförande för programkommitén... och ni ska veta att jag var så jävla stolt efteråt... vilka fantastiska talare... woow... och Peter Wahlbeck fick oss att skratta så att vi trillade omkull... ja jävlar... vilket konvent... VI som gör detta möjligt genom att välja att tillbringa en helg tillsammans för att fira vårat tillfrisknande... ja det blir magiskt helt enkelt... magiskt på ett väldigt andligt sätt.


Jag är sååååå jävla tacksam över att ha alla dessa helt underbara vänner.

NEVER ALONE, NEVER AGAIN... fatta... det är inte längre jag mot världen... jag är en del av någonting betydligt större än mig själv... för jag är en del av... OSS.

Kommentera inlägget här :