En sista föreläsning...

... innan stranden.

Idag har jag en föreläsning i sommarvärmen... hoppas att det finns några som väljer bort solen för att istället lyssna på mig... får nog fan tyvärr erkänna att jag kanske inte hade hört till den gruppen som valt bort solen för att lyssna på en föreläsning på flera timmar... inomhus... jag kommer att tvinga med två av våra anställda så att jag inte riskerar att stå där ensam.

Annars så är det ett sista yoga-pass innan stranden som gäller idag... ett morgonpass... men till skillnad från de flesta andra "sista innan strandenprylarna" så är det tänkt att just yogan är någonting som jag ska ta med till stranden... och på daglig basis köra ett morgonpass på stranden... blir vi några stycken så lär jag inte komma undan... i flera år har denna idé legat och lurat i vassen... och nu så är det tänkt att den äntligen ska bli verklighet... så om ni inte har någon annat för er i sommar så kom ner till Tylösand och kör ett enkelt yoga-pass... vi kallar det för morgonyoga... visserligen så lär vi inte komma igång innan 10.30 - 11.00-tiden... vi ska ju sätta upp volleybollsnät... parasoll... och släpa ner massa prylar innan vi kan köra igång... men va fan... bättre en sen morgonyoga än ingen alls.


Så jätte-välkommna ner till stranden på Tylösand och starta dagen med ett yoga-pass.

Kommentera inlägget här :