Glömt...

... det mesta idag.

Jag får se till att snabba på när jag bloggar idag... för jag har glömt min strömsladd till datorn... inte kan jag blogga via telefonen heller... för den har jag också glömt... och det är nu som det börjar bli riktigt intressant... ingen dator... inget telefon... fan det känns nästan som att falla fritt *L*.

Men det är väl någon mening med det... är just nu på språng till min tisdagsyoga... och jag tycker att det låter som en helt fantastisk start på en dag utan dator och telefon... ja vem vet vad en sådan här dag har att erbjuda... en sak är ju säker och det är att det får bli till att kommunisera på "riktigt"... i verkligheten... med människor som jag kan se i ögonen... fan... kanske skulle lägga in en dator och telefonfri dag som en rutin i mitt liv... för det låter ju rätt okej... att möta mina medmänniskors blickar... vem vet... kanske får jag se någon le också... för jag ska iallafall le åt min omgivning... det har jag bestämmt mig för.


Jag kan glömma bort både det ena och andra... men ett leende kan jag väl alltid plocka fram.

Kommentarer :

#1: EvaT

Hej min Vän !

Finfin bild på en finfin kille. Kram

skriven
#2: Anonym

Tack... blev jag glad över att höra.



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :