Konventavslut...

... har det varit idag.

Det sista konventkommitétmötet för Gullbrannakonventet 2010 hade vi idag... en samanfattning av de erfarenheter som vi gjort under årets konvent... och en sak som vi faktiskt pratade om var hur nära det varit att det inte blivit något konvent... att det inte fanns någon som ville bli ordförande för konventet och att väldigt många tyckte att någon annan skulle göra service.

Tack och lov så kunde vi idag sitta på detta mötet och vara grymt stolta över att ha fixat ännu ett succéartat konvent... för så var det ju... konventet blev ju skitbra och de flesta av oss som hade gjort service tyckte att vi hade gjort det hur bra som helst... det var en skön känsla att ha varit delaktig helt enkelt.


Jag håller tummarna för att några servicevilliga pallar att fixa ett konvent även nästa år.

Kanske är det någon som läser detta som vill vara med och hjälpa till?

ALLA serviceposter är för tillfället lediga... nej föresten... en servicepost är redan upptagen...för inte fan släpper jag ifrån mig morgonyogan på stranden... inte en chans... men det är ju klart... egentligen så är det ju alla ni som haker på den yogan som gör service och hjälper mig att komma upp och ner på stranden för att få en bra start på dagen... vilket jag för övrigt är grymt tacksam för.

Kommentarer :

#1: Rebecka

Jag hjälper gärna till nästa år, och det 'vet' jag att Daniel oxå gärna gör. Vi åker ju ändå, så vi gör gärna lite nytta oxå :-) Tack för ett underbart konvent, även detta året. >----KRAM----<

skriven
#2: peter

Tack... det kommer väl att dröja ett tag innan "någon" blir vald till ordförande för nästa års konvent... och innan dess händer det... ingenting L.



härligt att höra att det finns servicevilliga även till nästa års sommarkonvent i Halmstad... jag kan berätta att det kommer att infalla en vecka senare... 10/6 - 12/6 har vi preliminärbokat Gullbranna.



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :