Kossorna i hagen...

... sjunger Pugh om.

Och jag är en liten gosse från staden som har åkt till landet hela dagen (ja inte bara över dagen... det börjar närma sig 30 år snart)... och idag så hade bonden släppt in sina kor i hagen framför mitt hus...


... så här ser ni orginalen... kossorna i hagen bor för fan hemma hos mig i Brännebassalt.

Tänka sig att jag hamnade här... mitt ute i den smålänska skogen... bland kor och älgar mitt ute i ingenstans... det är nästan lite overkligt när jag tänker på det... jag var ju en stadskille som kunde få känningar av lappsjuka bara jag passerade genom slottskogen... å jag blev bara kvar här ute på landet... år efter år efter år... fan vad flippat... och inte nog med det... jag lever ju på riktigt här ute i skogen... drogfri och helt medveten om vad jag sysslar med... och inte vill jag flytta härifrån heller... nä här trivs jag... en liten pojke i från staden... tralalalala...

Kommentera inlägget här :