Premiär...

... kortbrallor och flippflopp.

Nu är det sommar... hipp hipp hurra... och jag har dagen till ära tagit på mig...


... tagit på mig kortbrallor och flippfloppisar... de utravioletta stålarna träffar mina ben.

Men fan... när jag gick ut från mitt hus i morse så var det inte riktigt så himla varmt som jag trodde... och jag fick omedelbart vända tillbaka för att ta med mig en varmare tröja... men kortbrallorna behöll jag på... kortbrallorna och flippflopparna *L*.

Strax så ska jag och leffe dra iväg till vår tröjtryckare... det är hög tid att beställa årets kollektion av "VågaVa go beach" tröjor... och jag fundarar på om vi skulle ta och byta färg... från svart till vitt... jag har en idé... en väldigt kärleksfull idé såklart... kanske skulle vi ha tröjor som matchar våra hjärt-flaggor?


Ett hjärta kan inte missuppfattas och är en väldigt internationell symbol... eller?

Kommentarer :

#1: Nathalie

Om ni gör tröjor som matchar era hjärt-flaggor så vill jag ha en!!!!

Kram och ses imorn!

skriven
#2: peter

Vi har precis lagt in en STOR beställning på "Vacker & Värdefull" tröjorna... kanske blir den klar till Umeå L.



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :