Sommar...

... och sol.

Ja vilken underbar dag att vakna upp till... och jag ska göra mitt bästa för att det ska bli en toppendag... så nu bär det strax iväg på ett yoga-pass... den ultimata starten på en dag om ni frågar mig och om alla bitar trillar på plats så hoppas jag att vi blir några stycken som inför yoga på stranden som en extra bonus på årets "VågaVa go beach"... fatta det är mindre än två veckor kvar innan årets sommarprojekt drar igång... jag tror ta mig fan att det är 8 året i rad som vi är på Tylösand (av 9 år på stranden för första året höll vi till på Östra stranden)... woow... vi var skitnojade för att åka ner till Tylösand första året... nu för tiden så känns det lite som att åka hem... Tylösand har blivit en VågaVa-strand... fantastiskt.


Idag är en dag som jag mer än gärna hade tillbringat på stranden i Tylösand... tålamod...
... om två veckor så ligger vi där... med hjärtflaggor, parasoll och allt... i ALLA väder.

Men först ska jag iväg på ett yogapass och en liten resa till Umeå... tjoho...

Kommentera inlägget här :