Thoho, nu drar vi till...

... Umeå.

Uppe med tuppen (eller ännu tidigare kanske?) och nu sitter jag och väntar på min reskamrat som kommer och hämtar upp mig om några minuter... för vi är på väg till Umeå för att fira midsommar med våra fiNA vänner i den norra delen av vårt avlånga land... och det ser jag verkligen fram emot... jag missade ju förra årets sommarkonvent och det kändes fan skitskumt... det var av ekonomiska skäl... jag fick välja och valde att åka på världskonventet i Barcelona...


... och Barcelona var ju en magisk upplevelse på alla möjliga sätt och vis.

Men nu åker vi åt andra hållet... uppåt... mot ljusare tider... i den ljusa sommarnattens förlovade land... och det ser jag fram emot... big time... 120 mil i en bil... bara det en upplevelse i sig... nu kommer min kompis... måste dra... thoho... next stop Umeå...

Kommentera inlägget här :