Full fart...

... även på hemmaplan just nu.

Efter min helt underbara resa till Norge och Trysil är det dax för den fantastiska vardagen... och jag kan inte annat än le med hela ansiktet när jag inser hur otroligt lyckligt lottad jag är... det är få förunnat att träffa så mycket fina människor som jag får tillfälle att göra i mitt jobb... och denna veckan är det full fart... idag hade jag en föreläsning på hemmaplan inför ett gäng ljuvliga vackra och värdefulla människor... tack... ni gjorde min dag.

Och i morgon så åker jag till Gislaved för två föreläsningar på gymnasiet där... och senare i veckan bär det iväg till Stockholm och en föreläsning för Tullverket... jag har ett helt annat förhållande till tullen nu när jag är drogfri *L*... det är skönt att kunna förändras.

Jag har fan knappt hunnit med att tänka på hur shysst det var i Trysil... och att jag tillsammans med mina fiNA vänner har lyckats lära mig att...


... njuta av att ha lärt mig att åka snowboard som en gud i riktiga backar.

Kommentarer :

#1: Lena

Det låter som du har haft det fantastiskt och det är du väl värd......själv har jag lytt order :)

Jag gick, , ett par dagar senare så ringde jag ett samtal.......nu rullar bollen igen....TACK....Kram

skriven
#2: peter

Vi är grymma L... vad glad jag är för att vi är flera som går på samma väg.



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :