Jipperdidooooo...

... för denna dagens vinster.

Idag så var det högsta vinsten för mig... två gånger... på samma dag... woow... och då räknar jag inte in att vi vann i mullen... nä jag vann högsta vinsten i vardagslotteriet... ni vet det där lotteriet som bestämmer vår vardag... på alla möjliga sätt... och att jag idag blev beviljad lön i två år till på VågaVa var verkligen en högvinst i min vardag... en trygghetsvinst som innebär att jag slipper oroa mig för min inkomst i 24 månader.

Den andra vinsten i vardagslotteriet var att min bil...


... gled igenom besiktningen utan en enda anmärkning...

... det har aldrig hänt mig tidigare att jag klarat en bilbesiktning utan anmärkningar... och det betyder att jag inte behöver slänga bort mina pengar på att laga bilen just nu... och det gillar jag eftersom jag ju är på väg till Norge för att åka snöbräda om lite drygt en vecka... livet är skönt nu.

Kommentera inlägget här :