Mina rutiner...

... rasar.

Jag var ju tills för inte alls så länge sedan en träningskille... med ett regelbundet kubbande både i skogen och på löparbandet... varvat med några yogapass i veckan... men sen hände det något... jag åkte iväg till min skola och det snöade lite extra mycket... och utan att jag riktigt har förstått det så har det gått jättelång tid sedan jag sprang... och exakt en vecka sedan det senaste yogapasset...

... hupp... det tar lååååång tid för mig att bygga upp en rutin... och förbluffande snabbt att sabba den... ta bara det här med mina 15 minuter om dagen som jag städade...


... så jävlar... det får allt bli ett yogapass idag... efter ett pass på löparbandet...

... vill inte, vill inte, vill inte... *suck*...

Kommentarer :

#1: Bekele

När du är på Form nästa gång (typ nästa vecka) passa på att kika på träningstillfällen-listan... ;)

skriven
#2: peter

Shit... jag glömde bort det idag...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :