Mördarpeter...

... är mitt namn idag.

Brutalt slog jag ihjäl kaninen med en stor sten när den låg och vred sig i plågor med sin krossade bakkropp efter att ha blivit överkörd av en bil... jag skulle vilja kalla det ett barmhärtighetsmord... eller aktiv dödshjälp...


... då jag slog ihjäl den söta kaninen (Kaninen på bilden har ingenting med texten att göra).

Jag kunde ju inte låta bli att stanna bilen då en tjej i nöd stod och viftade med sina armar när jag passerade henne... helt uppriven och förtvivlad efter att ha kört över kaninen... och hon fixade inte att döda den fast den låg och vred sig i plågor... och jag vill väl inte påstå att jag gillar att slå ihäl djur heller... men nöden har inget val... jag letade upp en stor sten och gjorde processen kort...

... och kaninen har nu gått över till den andra sidan... och här sitter jag...

... mördarpeter..

Kommentera inlägget här :