Spänningen...

... ökar hela tiden.

Idag är en spännande dag på flera sätt... dels så ska min bil besiktigas och jag hade tur att min bildoktor med mycket kort varsel kunde ta emot min bil för att laga en grej... kom på att jag ju inte hade någon handbroms... och det förstår ju t.o.m. jag att man bör ha... visserligen så har jag vant mig vid att vara utan men jag tror inte att besiktningssnubben köper det argumentet... ja en bilbesiktning är ju faktiskt lite spännande...

... men inte det som är mest spännande idag... nä jag ska upp till AMI och försöka få mitt lönebidrag förlängt så att jag kan fortsätta mitt jobb på VågaVa... och det är alltid med en viss oro jag knallar upp där en gång om året och får mitt besked... drömmen är att vi någon gång i framtiden kan hitta ett sätt att få in en inkomst som kan betala min lön... det är iallafall mitt mål... och är det en sak jag lärt mig sedan jag blev drogfri så är det att ingenting är omöjligt...


... allt... precis allt... är möjligt... bara vi vågar tro på det.

Kommentera inlägget här :