Trött...

... är det minsta man kan säga.

Dock inte trött på livet... nä tvärtom... jag tycker att livet har väldigt mycket intressant att erbjuda mig för tillfället... det händer saker typ hela tiden just nu... jag flänger och far kors och tvärs genom landet, föreläser och träffar massor av underbara och spännande människor... och jag gillar det... att träffa intressanta människor.

Men det tar på krafterna kan jag känna nu när jag mellanlandar i hemmets lugna vrå... jag är helt enkelt hur jävla trött som helst just nu... men det är en skön och välförtjänt trötthet jag känner... den trötthet jag får av att ha gjort ett gott dagsverke... ja faktiskt... jag är nöjd med min dag.

Har haft en längre period av harmoni och trygghet i mig själv... trivs med att vara jag idag... en känsla som jag gillar och som jag faktiskt tycker att jag förtjänar... för mitt mående är helt klart en produkt av att jag gjort handlingar som har varit bra för mig... typ jobbat i stegen och sånt *L*.


Sen ska jag inte sticka under stol med att jag gillar att föreläsa, fast jag blir lite trött av det.

Kommentera inlägget här :