Vår och snart sommarkonvent...

... på västkusten.

Ja jävlar... snön är snart helt borta och trädgårdstolarna är redan framplockade (kan förvisso bero på att jag inte hunnit ställa in dem i källaren för vinterförvaringen än och nu är det ju inte lönt längre *L*)... och på väg till bilen så får jag syn på den...


... vårblomman nummer ett... årets första snödroppe... shysst.

Visst jag har fortfarande abstinens och vill åka mer snöbräda... helt jävla såld är jag och börjar redan planera för att kunna ta mig till nästa års "Ski and Recovery" i Trysil... och det är riktigt skoj att hitta någonting som är så himla skoj som snowboard visade sig vara... vilken tur att jag inte gav upp... för gudana ska veta att det var nära.

Annars så har vi kommit en bit när det gäller att planera årets första sommarkonvent i Halmstad... nytt för i år är midnattsmötena som jag fått in i programmet...


... och än så länge är bara grovskissen klar... men det också klart med de av flesta talarna.

Mer kommer att visa sig... heter inte bara konventet... utan är också verkligheten just nu i vårt trixande och fixande för att få det att funka... ja jävlar... NA-konvent är flippade att dra ihop... det enda som jag med säkerhet vet är att det kommer att bli bra... för så är det... ett NA-konvent blir alltid bra... det kanske inte blir som jag vill att det ska bli... men det blir alltid bra... och precis som konventet heter... mer kommer att visa sig.

Kommentera inlägget här :