Fan vad tiden går...

... när man blir äldre.

Hinner ju knappt med... förvisso så har de senaste veckorna rusat på i ett rasande tempo och jag har verkligen haft fullt upp med både det ena och det andra (mest det ena faktiskt)... och då märker jag att tiden har gått när jag får en dag över... som igår... helt plötsligt från ingenstans så fanns det en dag som inte var uppbokad... och jag kunde stanna upp och titta mig omkring... reflektera över tillvaron och se var jag befinner mig i livet.

Och jag förundras över att det snart är sommar...


... att det bara är tre veckor kvar till vårt sommarkonvent i Halmstad... hupp...

... jag är rackarns glad (och stolt) över att redan nu kunna presentera ett färdigt program... det är bara en av talarna som jag ska få det sista klartecknet från sen är det klart med alla talarna... och jag är övertygad om att det kommer att bli hur bra som helst... men mest av allt är jag ju faktiskt nöjd med mig själv som har varit ute i god tid... och för en gångs skull ligger lite före i planeringen... för det behövs ju nu när jag har blivit lite äldre... ni vet uppnått den där åldern när livet rusar på i expressfart...

... eller så är det bara så enkelt att tiden går fort när man har roligt... för det har jag... skoj... skoj som fan faktiskt... hehehehe...

Kommentera inlägget här :