Drogsug...

... har jag inte längre.

Läste på en blogg igår om drogsug... och då slog det mig att jag fan inte har några drogsug längre... kommer inte ens ihåg när jag var sugen på droger sist... måste ha varit många år sedan nu... tack och lov så blir jag röksugen lite då och då så att jag blir påmind om hur det var... och ni som läser min blogg vet ju att jag tycker om mina röksug... eller tycker om och tycker om... jag är kompis med dem kanske är en bättre beskrivning... och det är fan ett mirakel det också... det var ju inte länge sedan jag kunde gå över lik för att få tag på en cigg.

För mindre än två år sedan så var ciggaretter prio ett för mig... viktigare än mjölk och dasspapper... det var på den tiden då mina röksug bestämde över mitt liv... och det är kanske på sin plats att påminna mig själv om att det en gång i tiden var likadant med drogerna... att de styrde över mitt liv... jag var en fånge som satt i ett kemiskt fängelse... och det är ett slaveri utan dess like att sitta fast i det fängelset.. fy fan.


Frihet är att slippa vara slav... att slippa mina drogsug är en frihet från mitt eget fängelse.

Kommentarer :

#1: mia

Jag är glad för din och alla andra som har kommit ur elendet..och så hoppas jag fler får känna på den friheten...

kram mia

skriven
#2: peter

Det hoppas jag också...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :