Nu...

... är det bråttom.

Efter att jag har skrivit denna blogg så ska jag sätta mig och skriva en föreningsbidragsansökan... inte sen... eller imorgon... utan nu... eller... fan... jag ska bara skriva färdigt här... nu.

Jag kan bli lite stressad då och då... allra helst när jag gör grejer för att slippa göra det jag borde göra... jag har fan inte tid att sitta här och skriva blogg egentligen... nä... jag har ju bestämt mig för att göra klart vår ansökan idag... tänker inte ge mig innan den är klar... och likförbannat så sitter jag här och bloggar... om att jag har bråttom... imorgon så ska ansökan nämligen vara inlämnad och klar... och jag längtar efter att slippa känna den stress som jag känner just nu... och det finns ingen genväg... det enda jag kan göra åt saken är att sluta blogga och göra det jag borde göra istället...

... inte sen... utan nu... omedelbums.


Vad tänkte jag på när jag valde denna bilden... långsamt kommer man längst kanske?

Kommentarer :

#1: Birgitta

...tänkte kanske på att sjöstjärnan kan ha upp till 20 armar....har ett öga ytterst på varje arm ( även ett könsorgan i varje arm men det hade du väl inte en tanke på ?? ) att varje arm har taggar och tänder för att försvara sig.....



Livet under vattenytan är fantastiskt och förunderligt....färgerna måste tilltala en konstnär som du....( har inte dykt på länge men funderar på att ta upp det igen... )

skriven
#2: Mia

va lustigt... jag har nästan en identisk likadan visningsbild på min messenger ;-))

Bilden får mig att längta till semestern... men 20 könsorgan hahaha skall tänka på det när jag simmar runt dem snart.. 1 borde väl räcka ;-))

kram mia

skriven
#3: peter

Jag blir sugen på att dyka när jag tänker på hur nästan helt overkligt vackert det kan vara under vattnet... men jag vet i fan om jag skulle vilja ha 20 könsorgan L...



... herregud... tanken svindlar...



(((kram)))

peter

skriven
#4: Bekele

Bloggoism är en sjukdom

skriven
#5: peter

Livet är en sjukdom... en dödlig sjukdom...



(((kram)))

peter

skriven
#6: Birgitta

Livet är intressant....i slutet blir dina största smärtor dina största styrkor....



Kram

skriven
#7: peter

Ja livet är sannerligen intressant L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :