Snöigt...

... värre.

Inte mellan öronen... eller... nja... det var i alla fall inte det jag tänkte på när jag skrev om snöeriet denna gång... utan att jag fick köra in till stan på vintervägar för första gången i år... och jag njöt av att ha vinterdäck (med dubb *L*) på min bil.

Det är inte så att jag gillar att köra bil när det är halt... nä, jag tycker faktiskt att det är rätt jobbigt och sitter ofta och spänner mig när jag kör då... och ser inte fram emot att köra till Ljungby senare idag... för ikväll så ska det bli ett möte där jag ska informera allmänheten om någonting... jag vet inte riktigt vad jag ska prata om mer än att vi på VågaVa ska starta ett anhörigmöte i Ljungby... och att det var ett stort reportage om det i Småläningen igår... tror jag.

Så visst... snöigt både utanför mina öron och mellan dem... men va fan... det kan jag leva med.


Fan vad snabbt tiden går... hann ju knappt fotografera hösten innan vintern rasade in.

Det är nästan overkligt när jag inser att det snart är midsommar igen... ja fan vad tiden går... egentligen så borde jag också förstå att jag samtidigt blir äldre men det känns inte riktigt som jag hinner med det... inte än... för jag ska bara fixa lite prylar först... men sen om ett litet tag kanske imorgon... jaja... mer kommer att visa sig... kanske redan till jul...

Kommentarer :

#1: Mia

midsommar... vill på min semester innan du snackar midsommar hehe mamma mia... midsommar.... ;-))

kram mia

skriven
#2: peter

menar bara att tiden går så snabbt att vi inte hinner blinka innan det är sommar igen... det gäller att passa på att njuta av livet... idag L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :