Ännu ett konvent...

... för en gammal konventräv som mig.

Idag så bär det iväg till Varberg för att tillbringa helgen tillsammans med mina vänner som valt att leva drogfritt precis som jag... en gemenskap som jag inte skulle kunna klara mig utan... ensam är ju som sagt inte så vidare stark... det är tillsammans som vi förvandlas till de mirakel som vi ju faktiskt är... för en drogfri narkoman som inte är sugen på att peta i sig droger är ett mirakel... varken mer eller mindre.


Det är en fantastisk resa som vi gör tillsammans... ett steg i taget med riktning mot friheten.

Kommentarer :

#1: mia

Hoppas ni får en härlig helg!

och snyggt kort :-)

Kram Mia

skriven
#2: peter

Tack... från Tylösand detta vackra paradis på jorden...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :