Fullständigt tomt...

... mellan mina öron just nu.

Och jag vet inte riktigt om jag ska vara glad för det eller om det är jobbigt... visst det är ju inte sååååå jävla skoj att sitta här framför datorn och stirra på tangentbordet nu när jag bestämt mig för att blogga... och jag kommer fan inte på någonting att skriva om... det är bara... helt tomt mellan mina öron.

Jag kan även uppskatta dessa stunder av tomhet... det kan vara jävligt skönt att... "bara vara"... nästan som meditation... som ju enligt många är ett sätt att praktiskt försöka nå ett tillstånd av tomhet... för mig betyder meditera mer att hålla focus... detta tillstånd jag upplever just nu är mer ett tillstånd av... tomhet.

Och dra på trissor... när jag nu tittar upp från tangentbordet så ser jag att jag har lyckats skriva ett inlägg om absolut ingenting... inte illa... och faktiskt så börjar det flytta in lite tankar i huvudet på mig... som att Zlatan och Milan spelar mot Parma idag... kl. 20.40 på TV4 sport... och att jag snart ska dra mig in till stan för att kolla på min äldsta dotter när hon har premiär på sin teater... ja fan... tomheten försvann... men men... det finns en tid för allt... och nu är det tid för att ta ett kliv in i duschen.



Aum......................................................................................................................

Kommentera inlägget här :