Medvetslös...

... av trötthet.

Ja så kan jag samanfatta kvällen igår... fy fan vad trött jag var efter att först ha suttit och lyssnat på föreläsare en hel dag och till slut avsluta kvällen med att köra hem en bonde från Lidhult... däremellan hade jag faktiskt hunnit med ett NA-möte och bytt däck på bilen... vilket ju var i sista sekunden eftersom det började snöa redan igår kväll... nu la sig inte snön hemma i Brännebassalt men det var ändå duktigt halt på vägarna i morse... så det var verkligen skönt att ha dubbdäck på bilen.

När jag jobbade med min kropp så var jag aldrig i närheten av att bli så trött som jag kan bli av att sitta still och lyssna på föreläsare i dagarna två... fatta att jag däckade framför TV:n och det var med nöd och näppe som jag lyckades hålla ögonen öppna och se på FC Köpenhamn mot Barcelona... och hade det inte varit en väldigt spännande match så hade jag somnat direkt... jag kanske håller på att bli gammal... för jag kan fan inte komma ihåg att jag var så här trött ens när jag la av med tjacket... ni vet... inte bara trött utan nästan medvetslös... snudd på koma.

Men det gör inte så mycket... idag så ska jag samla kraft och vila upp... så att jag kan åka till Varberg och gå på NA-konvent... och förhoppningsvis få mig en rejäl dos av tillfrisknande... för jag känner att jag behöver det... och helt ärligt... det finns inget som laddar mina batterier bättre än tillfrisknande.


Det är inte vad vi varit som spelar någon roll... utan vart vi är på väg.

Kommentarer :

#1: mia

Hoppas du är piggare :-)) själv kämpar jag med att hålla mig rökfri... urkkkk va tufft det är... men jag kämpar på :-))

kram mia

skriven
#2: peter

Jag håller på att vakna nu L... jag käner igen mig i vad du skriver om rökningen... för mig vände det ganska snabbt... och det hann väl aldrig riktigt bli en kamp... vad jag gjorde var att känna efter FYSISKT hur mycket ett röksug kunde kännas... och efter det har jag inte varit rädd för mina röksug... och nu varar de kanske max 7 sekunder innan de försvinner eftersom jag accepterar dem fullt ut (de stör mig helt enkelt inte längre eftersom det ju "bara" är ett sug... fan jag tror att jag har så mycket att skriva om min rökfrihet att jag måste blogga om det L... tack...



(((kram)))

peter

skriven
#3: mia

skall bli spännande att läsa :-))

Funderade över din mening .. vad jag gjorde var att känna efter FYSISKT hur mycket ett röksug kunde kännas... och efter det har jag inte varit rädd för mina röksug...

Attans villken bra mening... tänkte på vad det händer hos mig när röksuget kommer,,, och inte fanken är det katastrofalt jobbigt.. även om det är segt... har röksuget kanske 3 min, och inga större fysiska spel får jag hehe de kommer mer och mer sällan, så jag kanske redan nu skall släppa känslan av att de är jobbiga... acceptera dem jag med... jag överlever ju onekligen varje gång hehe

kram mia

skriven

Kommentera inlägget här :