Mersmak...

... känner jag.

Det blir kantarellmackor idag (gula kantareller såklart *L*)... vi var ju ute och plockade svamp igår... och det var skoj och gav mig mersmak... jag är ju trots allt en beroende som kan ha lite svårt att göra saker och ting... lagom mycket... nä det är allt eller inget som gäller för mig... någonting som jag verkligen kände av när jag hittade de första gula kantarellerna igår... det tog fan inte två sekunder sen var jag helt manisk... fullständigt såld och hysterisk intensiv i mitt letande efter... mer... mer... och ännu mer.


Kantareller funkar precis som droger... de ger mersmak och jag vill bara ha mer och mer.

Visserligen så behöver man inte ens plocka svamp för att uppskatta vår svenska natur i en skogspromenad på hösten... det är sååååå jävla vackert... friskt och helt sagoligt att få njuta av alla mina sinnen... dofterna... känslen... synen... hörseln och smaken... ja det är en magisk upplevelse.


Magiska upplevelser kan upplevas tillsammans med magiska vänner i en magisk skog.

Kommentarer :

#1: mia

Gott! då blir det en smarig kantarellmacka ikväll kanske :-))

Kram Mia

skriven
#2: peter

Det blev en väldigt smarrig kantarellmacka L... mums...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :