Uppe med tuppen...

... imorgon bitti.

Eller tuppen har väl haft vett att gå i ide nu ner det är kallt ute... upp tidigt ska jag iallafall... för att jag ska iväg och föreläsa klockan 08.30 i Halmstad... och det ser jag fram emot... jag gillar den föreläsningen... gott om tid och att få föreläsa på Kom-Vux i Halmstad på "hemmaplan" i en kurs som heter "social omsorg"... det gillar jag.

Har ju varit iväg på konvent i Varberg hela helgen och jag kan riktigt känna hur mina batterier är laddade... och det kan behövas... jag har en fulltecknad vecka framför mig... det är en knarkmässa i Örebro som vi ska deltaga på... det ska inte säljas droger... nänä... det ska snackas om droger... men det ber jag att få återkomma till senare under veckan... här har jag MASSOR av åsikter... och de ska ni få ta del av... kanske i form av mobilbloggande men det får ni ha överseende med... som resande reporter så får jag använda mig av det som finns... men en sak kan jag lova... och det är att mer kommer att visa sig... alltid.


Jag kommer att gå upp innan solen har gått upp imorgon... det är tidigt för mig... jättetidigt.

Kommentarer :

#1: Birgitta

Eget konstverk ???? Välkommen hem till mig och måla...har bland annat en 7 meters vägg i trappan upp till v-rummet som behöver något vackert....



Kram

skriven
#2: peter

denna lilla tavla är en del av en större tavla som sitter... i min trappa L...och ja... ett helt eget konstverk L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Birgitta

Och jag som tyckte något liknande skulle passa just i min trappa...kanske man får beskåda ditt konstverk någongång i framtiden...vem vet...



Kram

skriven
#4: mia

Vakna till sol både ute och sen här inne, Härligt, och jag håller med, snygg tavla :-))

kram mia

skriven

Kommentera inlägget här :