Jaha...

... det fick visst bli Mc Donalds idag.

Tänkte fixa till lite stekta potatisar till middagen här hemma idag... så i morse började jag med att koka en balja potatis för ändamålet... vilket jag omedelbart glömde bort... så vattnet kokade bort och det bidde stekta potatisar direkt i grytan... inte riktigt vad jag hade tänkt mig... efter ett hårt gnuggande är nu grytan ren igen och potatisarna ligger i soptunnan... däremot så luktar det brända kokta potatisar i hela huset... jaja... tur att jag fått lön... det får bli hamburgare i stan istället... smällar man får ta när inte huvudet hänger med... alziemers kanske?


Det verkar som om vissa delar i min hjärna tar semester ibland... är det bestående?

Kommentarer :

#1: mia

huaaa... har samma åkomma... och vi är inte ensamma om det hehe hör kompisarna sucka över det oxså ;-))

Kram Mia

skriven
#2: peter

ålderdommen närmar sig L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :