Kulturnatt eller Zlatan?...

... är dagens STORA fråga.

Jag ska precis åka iväg och hämta min dotter och jag får väl ha ett rådslag med henne om vad vi vill prioritera ikväll... en kulturnatt i Halmstad eller återkomsten till Italien med Zlatan... ibland så ställer livet på livets villkor mig inför väldigt svåra val... arggghhhh... jag gillar inte känslan som infinner sig i min kropp innan jag bestämt mig och gjort mitt val... men egentligen så ska jag ju vara glad över att ha just detta val att göra... ja att ha ett val är ju egentligen fantastiskt... och ett val har jag redan gjort idag... att oavsett vad som händer idag så ska jag inte peta i mig några sinnesförändrande medel... nä mitt val är att leva "på riktigt" idag också.


Zlatan ligger naturligtvis rätt bra till... hur fan ska jag få min dotter att tycka likadant?

Kommentarer :

#1: Birgitta

Kom ihåg vad jag skrev....



Låt din dotter bestämma..

Zlatan går i repris....

skriven
#2: peter

Så sant så sant... tur att hon också gillar Zlatan L... och att det regnar här nere just nu L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Bekele

Zlatan ska upplevas i stunden! Det är finkultur på hög nivå.

Halmstads lilla kulturnatt kommer inte att gå till historien.

Det är Zlatans debut för fan... Hmm och du titulerar dig "Zlatanist"????

Hoppas du följer ditt hjärta och bänkar dig 20 40.

skriven
#4: peter

Min dotter fattade inte riktit heller varför man skulle gå på en kulturnatt i Halmstad... så det blev Zlatan L... för mig också...



... phuuu... det var nära L...



(((kram)))

peter

skriven
#5: Birgitta

Undrar om det är Zlatan nästa helg ochså...??

skriven
#6: peter

Inte en chans L... här handlade det bara om vad som var viktigast mellan en kulturnatt och Zlatan... när dottern inte brydde sig ett smack om kulturen så var det ett enkelt val... nästa helg är en helt annan sak...



... och var sak har sin tid.



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :