En blixtsnabb...

... liten uppdatering.
.
Så sitter jag då på ett RSK-möte... efter en morgon som jag inledde med att stiga upp i god tid har det mesta blivit lite si och så... rent tidsmässigt... och därför så blir det inte så mycket skrivit just nu... och allt tycks bero på att min högre makt har velat lära mig att jag troligtvis har betydligt mer i mina ben än i mitt huvud... för jag har glömt det allt från grejer på mitt rum till att lämna tillbaka nycklarna till mitt vandrarhem... och har sprungit hit och dit mest hela morgonen.
.
Nu hinner jag inte skriva mer för nu börjar mötet.
.
Galen???... Jag???

Kommentarer :

#1: gabriella

Man brukar säga "det man inte har i huvudet får man ha i benen" Kram,kram

skriven
#2: peter

Och jag kan bara meddela dig att det är alldeles sant...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :