Arbetsklädd...

... på min egen semester.
.
Jag kunde inte låta bli att åka till Ljungby och hjälpa till att snickra lite med mina kollegor där... vi håller ju på att renovera ett hus där för att kunna skapa nya möjligheter för VågaVa... mer kommer att visa sig när tiden är inne... men det är en hel del att göra innan det blir något som funkar som ett hus... d.v.s. beboeligt.
.
Det är nästan så att jag hunnit glömma bort hur man använder en hammare.
.
I vilket fall som helst så hittade jag mina gamla arbetskläder och satte på mig mitt snickarbälte... men fan... min hammare är inte längre lika användbar som när jag en gång för länge sedan var snickare... nu skruvas det mesta fast med hjälp av en skruvdragare... det är nya tider i byggbranchen... eller så har jag blivit äldre än vad jag själv förstår.

Kommentera inlägget här :