Att ha semester...

... är lite... flippat.
.
Jag har ju semester just nu... och allt blir ju inte som man tänkt sig... hade ju lite planer på att hobbybada och ligga på stranden en och annan dag på min semester... ska jag vara ärlig så trodde jag att jag skulle ha en sommarsemester... så blev det inte... i alla fall inte än så länge... och när jag är ledig så hänger jag inte så ofta på stranden de dagarna då det regnar... konstigt nog egentligen eftersom jag ju har en positiv erfarenhet av just detta i mitt arbete... det är ju hur skönt som helst att knalla omkring på stranden en regning och blåsig dag.
.
Jag har tillbringat en och annan ganska blöt dag på stranden denna sommaren.
.
Och nu när jag sovit ut efter att ha varit uppe lite extra länge i natt... någonting som jag kan ägna mig åt när jag vill under min semester eftersom jag ju inte behöver gå upp någon speciell tid på morgonen... och det är faktiskt ganska mysigt att sitta här ute i skogen mitt i natten... men i vilket fall så gick jag upp sent idag och när jag tittade ut såg jag att solen sken på mig... jag gick omedelbart ut genom min ytterdörr för at känna på dagen... och fan vet... det verkar nästan som om det hunnit bli höst redan... i.o.f.s. en trevlig årstid... men var tog sommaren vägen?

Kommentarer :

#1: Gabriella.

Ha,ha. Håller med dig. Vart tog sommaren vägen. Tycker den gick i rasande fart. Inte alltid det blir som man tänkt sig. Det är då det svåra kommer. Man får ställa om sig och försöka tycka om och njuta av det som faktiskt är. Och inte förlora hoppet. Det kommer väl förhoppningsvis en ny sommar. Ha en fortsatt fin semester. Kram. Gabriella

skriven
#2: peter

Ja det är bara att gilla läget ;-)... tiden rullar på i en rasande fart och det gäller verkligen att våga njuta av nuet... oavsett årstid...



kram

peter

skriven
#3: Blixt

Jag tror vi bär sommaren inom oss,kram och ha en skön semester Peter!

skriven
#4: peter

Det tycker jag var en vacker tanke :-)...



kram

peter

skriven
#5: papis

känns som de knappt varit nån sommar detta år :/

skriven
#6: peter

Sol i sinnet snart är det vår ;-)...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :