Dansa...

... är skoj.
.
På konvent dansas det... massor... och det är skitskoj att kunna slappna av så till den milda grad att jag vågar flippa loss till musiken och bara njuta av den underbara galenskap som det ju kan innebära... att våga vara lite galen är ta mig fan det friskaste jag vet... och om jag vore diktator så skulle jag nog lagstifta om ett lagom galenskapstvång... för jag tycker att det vore bra om alla fick vara lite lagom galna lite då och då.
.
Kärlek kan vara att våga bjuda på sig själv det där lilla, lilla extra... och njuta av det.

Kommentarer :

#1: åsa gustafsson

mycket bra sagt!:) är ju som du kanske kommer ihåg ihop med "min människas motpol" där jag just håller på att försöka bearbeta honom lite om denna underbara kunskap-en härlig portion galenskap....han å sin sida lär mig balans lugn o att det faktiskt är helt ok att vara helt vanligt tråkig, som jag skulle kalla det. Detta i sig är ett äventyr så nu har vi i förra veckan sovit utomhus i en riktig säng i flera nätter i min mammas trädgård- vilket är ganska otänkbart för honom än mer normalt för mig, sen ska vi åka o shoppa i Ullared vilket är nästan otänkbart för mig men högst normalt för honom,haha detta är det äventyr jag nu ägnar mig åt o dansar o älskar gör vi tämligen bra,hihi...ja livet är härligt Peter o jag vill passa på att tacka dig för ditt arbete med din blogg,den är fantastisk att läsa.:) lev väl!

skriven
#2: peter

Det låter ju helt fantastiskt... balans med stora ytterligheter är ju väldigt levande ;-).



kram

peter

skriven
#3: åsa gustafsson

haha ja det kan det ju vara...man får väl passa sig kanske så man inte på något vis ändå hamnar i gamla mönster,,,ja suck frågan är ju om jag nånsin blir riktigt "normal" bäst är det när man är som du är nu, mitt ute i buschen, mycket grönt o skönt o skrutta runt med hunden eller hästen o sen den härliga kontrasen av storstans brus, en bra bio eller en god öl på ett hak med go musik i vänners lag...hmm ja livet e härligt med alla sina ytterligheter o härligheter...krammm

skriven
#4: peter

Bara grejen att kunna välja är fantastisk...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :