Himmelskt...

... är en underdrift.
.
Dagen på stranden var snarare magisk... helt jävla fantastiskt underbar... där låg det kristallklara och spegelblanka vattnet och bara väntade på mig när jag kom ner i morse... givetvis så passade jag på att ta mig ett dopp innan zumban och jag njöt i fulla drag av denna helt underbara upplevelse... detta var precis vad jag hade väntat på... och det var väl värt att vänta på kan jag lova.
.
Det var inte bara jag som njöt av det sköna salta havet på Tylösand i dag.
.
Nu sitter jag här med en salt solbränna och ett stort leende på mina läppar... har precis lagat lite käk till min son och en av hans polare... och jag trivs... för livet är fan fantastiskt.

Kommentarer :

#1: Birgitta

Livet underbart.....instämmer.



Kram

skriven
#2: peter

Och vi är värda det ;-)...



kram

peter

skriven
#3: Gabriella

Du har en underbar inställning till allting... ha det bäst och passa på att bada som tusan nu medans vädret tillåter. Kram Gabriella

skriven
#4: peter

Det är en inställning som jag fått genom att välja mina vänner med omsorg ;-)... vi blir som vi umgås.



kram

peter

skriven
#5: Gabriella

Ja, så är det....helt rätt. Kram.

skriven

Kommentera inlägget här :