Jag fick presenter...

... på stranden idag.
.
Jag blev riktigt rörd över att få presenter av mina fina yogavänner på stranden idag... de måste ha lagt märke till att mina yogabrallor från Indien börjat gå sönder och tyckt att det var någonting som jag behövde... och det var det ju... jag fick även en fin bok och jag visste knappt hur jag skulle kunna tacka... jag var ju bara glad över att det fanns några andra än jag som ville praktisera yoga på en skön sandstrand.
.
I mina nya fina brallor känns det himla bra att träna in några nya yogaposer.
.
Det var naturligtvis med ett visst stänk av vemod som jag tog farväl av årets "VågaVa go beach"... och om jag ska vara riktigt ärlig så är det nog mest yogan jag kommer att sakna... det är fan helt ljuvligt att starta dagen med ett yoga-pass på stranden.
.
Och vet ni vad... jag fyller inte år men kan ju nästan tro det när jag får presenter... inte bara idag... igår så gav mig min dotter mig en flygtur över staden i present... den är tänkt gå av stapeln imorgon klockan 14.00 och det ska bli riktigt skoj att flyga över staden som ju har en massa finfina segelbåtar på besök denna helgen.

Kommentera inlägget här :