Lycka...

... kan vara en solig sommardag på stranden.
.
Idag var dagen då mitt badförbud hävdes... och det kunde inte passat bättre... kristallklart precis lagom varmt salt och hur skönt som helst vatten väntade på mig... lyckan jag kände när jag kunde dyka ner under vattnet visste inga gränser... så himla somrigt underbart skönt.
.
En helt fantastisk sommardag på Tylösand är en sann och verklig lycka för mig.
.
Det finns mycket som jag kan välja att känna lycka för... en av alla dessa saker är definitivt en varm och skön sommardag på Tylösand... allra helst dagen då mitt badförbud gick till historien och slutade att existera för mig... jag kunde riktigt känna hur lyckoruset bubblade inne i mig och jag får lov att erkänna att den känslan gillar jag... väldigt mycket... att vara lycklig är ju faktiskt rätt skoj.

Kommentera inlägget här :