Mitt i natten...

... hemma i Brännebassalt.
.
Först så fick jag nästan lite dåligt samvete när jag kollade på klockan... sen fattade jag att jag hade semester, det var lördag och att jag får lägga mig precis när jag själv vill... en skön och befriande insikt och helt plötsligt så var det himla skönt att sitta uppe i natten och njuta av tystnaden omkring mig.
.
När jag var aktiv hade jag många galna idéer för mig.
.
När jag var narkoman och var uppe på nätterna så fick jag så dåligt samvete att jag var tvungen att hitta på lite olika trix för att lura mig själv... ett av mina trix var att vända uppåner på min analoga klocka... då kunde jag lura mig själv att klockan 4 på morgonen egentligen var klockan halv 11 på förmiddagen... det värsta var nog trots allt att jag gick på det... suck.

Kommentera inlägget här :