Sinnesro...

... är för mig ett resultat.
.
Efter snart fem veckor på stranden i Tylösand så känner jag sinnesro...hur jag kan slappna av och ta livet som det kommer... och det är faktiskt ett resultat av att jag tagit mitt ansvar och varit på stranden varje vardag precis som jag bestämde mig för... och att vi kört yoga fyra dagar i veckan har definitivt också gjort sitt... jag visste att jag skulle komma att känna sinnesron efter några veckor... det är ju inte direkt första sommaren på stranden för mig.
.
Att ta mitt eget ansvar och stärka min egen tillit till mig själv ger mig sinnesro.
.
Det gjorde ju ingenting att vi fick några riktiga kanondagar nu den sista veckan heller... att jag inte heller bryr mig så mycket om vilka som kommer eller inte kommer gör också sitt... jag kan bara ta ansvar för mig själv... jag känner mig stolt nu när jag fixat att göra det jag lovat ännu en sommar... och resultatet blev återigen... sinnesro.

Kommentera inlägget här :