Sista dagen på konventet...

... men första dagen i resten av mitt liv.
.
Det alltid med starka känslor som jag tar farväl av ett konvent... ett stänk av vemod blandat med en stor portion glädje över att ha så många fantastiska vänner att sakna... och ännu har jag några timmar kvar att njuta av tillsammans med dessa vackra människor.
.
Det finns mycket kärlek att känna i ett rikt liv.
.
Tänk att ett liv har så mycket att erbjuda... inte alltid bara behagligt bara för att jag är drogfri... men hela tiden mycket... och varje dag är ett eget äventyr om jag bara vågar släppa in och ta för mig av livet på livets villkor... jag har dagar då jag är arg... rädd... lycklig... besviken... glad... eller vad det nu kan vara för tillstånd jag råkar befinna mig i... men en sak är klar... när jag är drogfri så lever jag fullt ut... på riktigt... och det mina vänner... det gillar jag... ni vet... allt eller inget.

Kommentera inlägget här :