Snickarbyxorna...

... ska på idag igen.
.
Byggandet av ett VågaVahus fortsätter för mig idag... och det känns himla bra att kunna medverka på ett så praktiskt sätt som att snickra... för även om det nu är många år sedan jag jobbade med att bygga hus så har jag faktiskt en viss liten kompetens inom detta område... något som jag kanske tar för givet precis som jag kan göra med min drogfrihet ibland... sanningen är faktiskt att alla i hela världen kan inte snickra... tack och lov så säger samma sanning mig att alla narkomaner med en önskan om att sluta knarka kan göra det... det finns inga hopplösa fall... vilket jag däremot är övertygad om att det finns när det gäller snickeriet... hopplösa fall alltså.
.
Idag så ska vi fortsätta att förvandla en hög brädor till ett fungerande hus.
.
Dejtandet har jag däremot inte tid med idag... var sak har sin tid.

Kommentera inlägget här :