Tomt...

... och väldigt, väldigt tyst.
.
Jaha... så sitter jag då här hemma igen... och det är väldigt tyst i Brännebassalt... allra helst efter några intensiva dagar nere i Malmö... och visst känns det lite tomt att landa här hemma efter ett konvent... jag började sakna alla mina fiNA vänner redan när jag satte mig i bilen och åkte därifrån... då hade jag ändå sällskap ända tills vi var i Halmstad... sen dess har det varit alldeles tomt på mänsklig kontakt för mig... och det känns lite tomt... och väldigt, väldigt tyst.
.
Det är fint i Brännebassalt... men också väldigt, väldigt tyst.
.
Annars så känner jag mig som om jag vore fylld av all mjuk skön kärlek som jag fick nere i Malmö... en skön men samtidigt lite vemodig känsla eftersom jag ju saknar alla de som har gett mig denna känsla.

Kommentera inlägget här :