Trött...

... efter en ganska lång helg.
.
Nu är vi då på väg hem efter en ganska lång servicehelg i Stockholm... det blir en hel del timmar som vi sitter still på ett RSK-möte... och föga förvånande så blir jag väldigt trött av att sitta still länge vilket jag med all önskvärd tydlighet känner just nu... så jag är väldigt tacksam för att jag slipper att köra bilen hem.
.
Vem orkar bli arg när man ligger bakom denna lastbil?
.
Men jag är trött på ett avslappnat sätt efter ett toppenmöte... massor av kärlek och omtänksamhet gör det väldigt enkelt att göra service i regionen... jag känner att jag får vara mig själv och jag duger precis som den jag är... det är okej att inte kunna allting och att be om hjälp om det är någonting som jag inte förstår... det är skönt tycker jag eftersom jag annars kan ha en liten tendens att ställa lite väl höga krav på mig själv.

Kommentarer :

#1: Eva T



:-))

skriven
#2: peter

Visst var det en fin lastbil :-)



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :